To już rok!


Dokładnie dzisiaj mija rok odkąd umieściłam na blogu pierwszy post. Z tej okazji życzę sobie i Wam dużo zdrowych pyszności na kolejny rok i zapraszam na mój pierwszy chleb bez foremki! Z okazji urodzin bloga sprawiłam sobie w prezencie książkę -"Chleb" Jeffreya Hamelmana. Czekam aż kurier dostarczy mi kolejne akcesoria do pieczenia chleba, ale już upiekłam pierwszy według przepisu Liski na chleb mieszany żytnio - orkiszowy. Muszę niestety przyznać, że powyższa książka, choć zachwycająca, to jednak dość trudna jak dla początkującego piekarza amatora. Dlatego póki co będę piec chleby z przepisów Liski, bo wydają się bardziej zrozumiałe a Hamelmanem wspomagać podczas pieczenia, jako że zawiera wiele cennych wskazówek. 






A jutro coś dla miłośników sera! Zapraszam.


Komentarze