Tarta z ciasta filo

Dawno mnie tu nie było, mam trochę zaległcyh przepisów, którymi chciałabym się podzielić. Zdjecia może nie beda najlepsze, zazwyczaj robiłam je na szybko, nie myślac w ogóle o tym, że jeszcze kiedyś umieszczę je na blogu. Ale teraz czuję, że mam wreszcie czas i energię, by znowu się tym zająć. Zaczynam od ładnie prezentujacej sie, prostej i smacznej tarty z ciasta filo. Przepis dostałam od mojej dobrej znajomej, a ona od swojego znajomego... 





Składniki:

- 7 płatów ciasta filo
- masło (około 3/4 kostki)
- 1 musztarda francuska
- duża kostka sera żółtego (zetrzec na tarce)
- pomidory
- świeży tymianek lub inne zioła.


Masło rozpuścić w rondelku. Brytfankę posmarować masłem. Każdy płat filo wykładać na brytfankę i smarować masłem. Na ostatni posmarowany płat wyłożyć musztardę francuską, na to starty ser i pokrojone pomidory (na zakładkę). Posypać świeżym tymiankiem. Piec około 40 min w 200 st na termoobiegu.













Komentarze