Imprezowa sałatka z orzeszkami

Ta sałatka gości u mnie prawie na każdej imprezie i zawsze cieszy się dużym powodzeniem. Przyrządzam ją od lat, od kiedy ją wymyśliłam i jeszcze nam się nie znudziła. A przygotowanie jej jest bardzo proste i zajmuje niewiele czasu. 








Składniki:

- pół paczki makaronu (200g)
- mieszanka warzyw ze słoika - marchew, groszek, kukurydza
- 3 plastry żółtego sera o grubości 1cm pokrojone w kostkę
- 3 garści orzeszków arachidowych
- 2-3 ogórki kiszone pokrojone w kostkę
- majonez 
- 3/4 przyprawy do sałatek Prymat
- 5 rozgniecionych ząbków czosnku





Makaron gotujemy. Ostudzony mieszamy z resztą składników, przyprawiamy przyprawą do sałatek i rozgniecionym czosnkiem. Sałatka powinna być za słona i mocno czosnkowa. Zostawiamy na noc w lodówce aby się przegryzła. Na następny dzień jest idealna.







Wersja pdf do pobrania/druku:
Imprezowa sałatka z orzeszkami.pdf






Komentarze

  1. bardzo jestem ciekawa jak smakuje z tymi orzeszkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować. Nawet mój znajomy uczulony na orzeszki (sic!) się zajada i nic mu nie jest ;o

      Usuń
  2. Bardzo intrygujący przepis... Mam pytanie - czy orzeszki arachidowe mają być solone, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być takie i takie, choć ja wolę solone. Ale ostatnio używam niesolonych, bo takie mam w domu.

      Usuń

Prześlij komentarz