Naleśniki z pieczarkami i piersią kurczaka


Naleśnikowej serii ciąg dalszy... Tym razem farsz mięsno - grzybowy, prawie "klasyk". 











Składniki na farsz ( na min. 10 naleśników)

- 2 podwójne piersi z kurczaka
- 500 g pieczarek
- 1 cebula
- 1/2 szklanki sosu pomidorowego (ja użyłam własnych przetworów)
- posiekana natka pietruszki
- 3 łyżki suszu grzybowego ( ja mielę suszone grzyby w blenderze)
- przyprawy (ja użyłam przyprawy do kurczaka Prymat, sos Worcestershire, pieprz ziołowy, estragon)

Farsz przygotowałam do naleśników z trzech mąk , ale równie dobrze będą smakować klasyczne naleśniki z mąki pszennej. 





Piersi rozdrabniamy w blenderze z cebulą i smażymy razem na patelni. Na drugiej patelni dusimy zblendowane pieczarki. Wszystko łączymy ze sobą, dodajemy resztę składników i podduszamy, tak żeby odparował nadmiar wody. Nadziewamy naleśniki i podgrzewamy na patelni. Ja miałam za dużo farszu a za mało naleśników, więc resztę farszu zamroziłam a po rozmrożeniu podałam z kaszą jaglaną. 





Wersja pdf do pobrania/druku:
Naleśniki z pieczarkami i piersią kurczaka.pdf




Komentarze